Нині життя диктує свої стандарти незалежно від 6ажань батьків і педагогів. Як би ми цього не хотіли, але саме комп'ютер і глобальні мережі підтримують незмінне природне устремління дитини до пізнання навколишнього світу й самого себе. Унікальний інструментарій, заснований на сполученні цифрових і мережевих технологій, у найкращій формі може задовольнити такі потреби дітей.
Ефективне використання інформаційних технологій у школі висуває нові вимоги до професійних якостей і рівня підготовки вчителів. Невідповідність між слабкою підготовкою вчителя у галузі використання комп'ютерних технологій у навчальному процесі і високою потребою в цих знаннях з боку школи можна вирішити лише цілеспрямованим формуванням інформатичних компетентностей під час навчання вчителів. Вчителі повинні опанувати основи необхідних знань і накопити особистий досвід практичного використання комп'ютерних технологій, мати загальнокультурну і методичну підготовку щодо застосування ІКТ у навчальному процесі. Та чи готовий до цього вчитель?
|